Dėmesio: Jūsų operacinė sistema gali būti netinkamai aptikta. Svarbu, kad rankiniu būdu pasirinktumėte operacinę sistemą iš viršaus ir įsitikintumėte, kad peržiūrite suderinamą turinį.
Norėdami patikrinti savo gaminio garantijos būseną, spustelėkite toliau esantį mygtuką „Tikrinti garantijos būseną“ ir palaikymo puslapyje įveskite gaminio serijos numerį.
Pratęstoje garantijoje numatytos galimybės („CoverPlus“)
Apsaugokite savo „Epson“ gaminį pasibaigus standartiniam garantijos laikotarpiui su „Epson CoverPlus“ planu. Norėdami sužinoti daugiau apie mūsų naujo produkto išplėstinės garantijos parinktis, spustelėkite toliau esantį mygtuką „Peržiūrėti išplėstinės garantijos parinktis“.
Galite susisiekti su vienu iš toliau išvardytų įgaliotųjų „Epson“ techninės priežiūros partnerių:
Servisa ICT Savanoriu pr. 192 44151 Kaunas Tel: +370 37 329000 Email: info@servisaict.lt
Siųskite el. laišką „Epson“ palaikymo tarnybai
Dėl gaminių, kuriems taikoma garantija, susisiekite su mumis per pokalbį internetu, telefonu arba el. paštu. Jei jūsų gaminiui nebegalioja garantija, susiraskite aptarnavimo centrą.
Dėl gaminių, kuriems taikoma garantija, susisiekite su mumis per pokalbį internetu, telefonu arba el. paštu. Jei jūsų gaminiui nebegalioja garantija, susiraskite aptarnavimo centrą.