Epson Perfection 3590 Palaikykite
Atsisiuntimai
Atsisiuntimai
Aptiktai operacinei sistemai failų nėra. Pasirinkite kitą operacinę sistemą aukščiau.
DUK
DUK
Vadovai ir dokumentai
Vadovai ir dokumentai
Instrukcijos
Product Documentation
Atsisiųsti
24-Jan-2006
0.31 MB
.pdf
Papildoma informacija:
Downloadable PDF version of the Commercial product brochure.
Reference Guide (v1.0)
Atsisiųsti
ver.1.0
02-Jan-2006
2.81 MB
.zip
Papildoma informacija:
This manual is the downloadable on-screen guide to your product.
Elektroninė dokumentacija
Online Guide
Peržiūrėkite
This Online User's Guide is the on-screen guide for your product.
Papildoma informacija:
This software Online User's Guide is your on-screen guide to your product.
Registracijos ir garantijos parinktys
Registracijos ir garantijos parinktys
Produkto registracija
Norėdami užregistruoti naują produktą, spustelėkite mygtuką Registruotis dabar.
Patikrinkite savo garantiją
Norėdami patikrinti savo gaminio garantijos būseną, spustelėkite toliau esantį mygtuką „Tikrinti garantijos būseną“ ir palaikymo puslapyje įveskite gaminio serijos numerį.
Pratęstoje garantijoje numatytos galimybės („CoverPlus“)
Apsaugokite savo „Epson“ gaminį pasibaigus standartiniam garantijos laikotarpiui su „Epson CoverPlus“ planu. Norėdami sužinoti daugiau apie mūsų naujo produkto išplėstinės garantijos parinktis, spustelėkite toliau esantį mygtuką „Peržiūrėti išplėstinės garantijos parinktis“.
Susisiekite su mumis
Susisiekite su mumis
Galite susisiekti su vienu iš toliau išvardytų įgaliotųjų „Epson“ techninės priežiūros partnerių:
Servisa ICT Savanoriu pr. 192
44151 Kaunas
Tel: +370 37 329000
Email: info@servisaict.lt
Servisa ICT Savanoriu pr. 192
44151 Kaunas
Tel: +370 37 329000
Email: info@servisaict.lt
Siųskite el. laišką „Epson“ palaikymo tarnybai
Dėl gaminių, kuriems taikoma garantija, susisiekite su mumis per pokalbį internetu, telefonu arba el. paštu. Jei jūsų gaminiui nebegalioja garantija, susiraskite aptarnavimo centrą.
Parašykite mums el. laišką
Dėl gaminių, kuriems taikoma garantija, susisiekite su mumis per pokalbį internetu, telefonu arba el. paštu. Jei jūsų gaminiui nebegalioja garantija, susiraskite aptarnavimo centrą.
Turėkite omenyje, kad negalime siųsti į PO dėžę