TM-M30 Palaikykite

Dėmesio: Jūsų operacinė sistema gali būti netinkamai aptikta. Svarbu, kad rankiniu būdu pasirinktumėte operacinę sistemą iš viršaus ir įsitikintumėte, kad peržiūrite suderinamą turinį.
TM-M30
Atsisiuntimai

Atsisiuntimai

Kita programinė įranga
Downloads for Business System Products
DUK

DUK

Vadovai ir dokumentai

Vadovai ir dokumentai

Instrukcijos
Downloads for Business System Products
Registracijos ir garantijos parinktys

Registracijos ir garantijos parinktys

Produkto registracija
Norėdami užregistruoti naują produktą, spustelėkite mygtuką Registruotis dabar.
Registruokitės dabar
Patikrinkite savo garantiją
Norėdami patikrinti savo gaminio garantijos būseną, spustelėkite toliau esantį mygtuką „Tikrinti garantijos būseną“ ir palaikymo puslapyje įveskite gaminio serijos numerį.
Garantijos būsenos patikrinimas
Pratęstoje garantijoje numatytos galimybės („CoverPlus“)
Apsaugokite savo „Epson“ gaminį pasibaigus standartiniam garantijos laikotarpiui su „Epson CoverPlus“ planu. Norėdami sužinoti daugiau apie mūsų naujo produkto išplėstinės garantijos parinktis, spustelėkite toliau esantį mygtuką „Peržiūrėti išplėstinės garantijos parinktis“.
Peržiūrėkite išplėstinės garantijos parinktis
Susisiekite su mumis

Susisiekite su mumis

Galite susisiekti su vienu iš toliau išvardytų įgaliotųjų „Epson“ techninės priežiūros partnerių:

Servisa ICT
Savanoriu pr. 192
44151 Kaunas
Tel: +370 37 329000
Email: info@servisaict.lt
Siųskite el. laišką „Epson“ palaikymo tarnybai
Dėl gaminių, kuriems taikoma garantija, susisiekite su mumis per pokalbį internetu, telefonu arba el. paštu. Jei jūsų gaminiui nebegalioja garantija, susiraskite aptarnavimo centrą.
Parašykite mums el. laišką
Dėl gaminių, kuriems taikoma garantija, susisiekite su mumis per pokalbį internetu, telefonu arba el. paštu. Jei jūsų gaminiui nebegalioja garantija, susiraskite aptarnavimo centrą.
Turėkite omenyje, kad negalime siųsti į PO dėžę